logo

Cenimo vašu privatnost

Poštovani korisnici, Naša veb stranica koristi kolačiće kako bi vam pružila najbolje moguće korisničko iskustvo. Kolačići su male tekstualne datoteke koje se smeštaju na vaš uređaj prilikom posete sajtu i omogućavaju nam da analiziramo saobraćaj, prilagodimo sadržaj i obezbedimo osnovne funkcionalnosti sajta.

Više informacija.
    Logo

    Reklamacije

    Reklamacije na oštećenje u transportu

    Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

    Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

    Ostale reklamacije

    Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail info@zia.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju.

    Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

    S poštovanjem,

    ZIA DOO Beograd

    POSETI NAS

    Store Image

    Još niste sigurni?

    Posetite nas uživo!

    Ako želite da uživo pogledate naš nakit pre nego što donesete odluku, posetite nas u našem prodajnom prostoru. Naš tim vam je na raspolaganju za personalizovanu pomoć i savetovanje pri izboru.

    ADA MALL

    Radno vreme: 10:00 - 22:00
    076 204 414
    info@zia.rs

    Radujemo se vašoj poseti!

    Store Image